שאלות ותשובות

אם בחרתם בשליחות עד הבית, השליח שלנו יגיע אליכם בשעה שנוחה לכם, בתיאום טלפוני מראש. זמן אספקה תוך 2-4 ימי עסקים.

במידה ובחרתם איסוף עצמי, החבילה תגיע לנקודת האיסוף תוך 5 ימי עסקים. אתם תקבלו הודעה או שיחת טלפון שמודיעה לכם על כך. 

ימי עסקים – ימי חול ( ב’-ה’ ) לא כולל שבתון, חול המועד וימי זיכרון.

שימו לב,  בתקופת חודשי נובמבר-דצמבר כאשר מתקיימים מבצעי בלאק פריידי, שופינג איי אל וסייבר מאנדיי, עלול להיות עיכוב בזמני האספקה.

או, טוב שאתם שואלים – אצלנו המשלוח הוא בעלות של 25 ש”ח בלבד עם שליח שמגיע אליכם לכל מקום שתבחרו.

אם בחרתם איסוף מנקודת האיסוף אז לא עולה לכם כלום! 

מעדיפים לבוא לבקר אותנו ולמדוד נעליים על הדרך? אין בעיה! נקודת האיסוף המרכזית נמצאת ברחוב שבזי 10, יהוד.

אתם לא פראיירים  אתם. במקרים שהמידה לא מתאימה או שהנעל לא נוחה (למשל לוחצת), אנא שלחו לנו מייל לכתובת  info@limeshoes.co.il ואנחנו כבר נדאג ששליח יגיע אליכם בהקדם לאיסוף הנעליים. במידה ולא נעשה שימוש בנעליים והם באריזתם המקורית תוכלו לבחור בין החלפת המידה לבין זיכוי כספי מלא.

עוד שאלה במקום – כי ההחזרה היא חינם עד 30 יום ממועד הרכישה, אם אתם לא מרוצים מהמוצר מכל סיבה שהיא. במסגרת זמן זו, ואם בחרתם בשליחות, אף מגיעה לכם החלפה ראשונה של מידה או צבע על חשבוננו, עם שליח עד הבית!

אז ככה: התקשרו למוקד שירות הלקוחות, במספר: 054-6832353, או שילחו לנו מייל לכתובת info@limeshoes.co.il ונציגי השירות שלנו כבר ידאגו לכל השאר. לשם החזרת המוצר שנרכש וביטול ההזמנה יש לוודא כי: 1. לא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם, נזק או לכלוך; 2. המוצר נשמר באריזה המקורית.

ההחלפה הראשונה עלינו – כל החלפה נוספת שתרצו לבצע בעזרת שליח תעלה לכם 25 ₪. 

שאלה מצוינת. והתשובה: בזכות חוק היבוא המקביל, המאפשר יבוא מוצרים מקוריים של מותגים איכותיים במחירים משתלמים מאי פעם.

השאלה הכי טובה עד עכשיו. רואים שאתם מבינים עניין. האמרה המפורסמת מקורה למעשה בטעות היסטורית, והאמת היא שלסבתא היו גם היו גלגלים, אבל היא פשוט סירבה להשתמש בהם כל עוד אין לה נעליים. אז סבתא הגענו, אנחנו כאן בשבילך.